tugba65 aynısı bizde de vardı neler neler kullandık asla geçmedi. Bir şeyler kullanmayı bırak bence canım tek yöntemi göze masaj yapmak ama günde on kez bile yapabilirsin ellerini temizle YouTube’dan bak göz kanal tıkanıklığı masajı diye temiz bir Pamuğu ılık bir suyla ilk başta kompres yap gözüne ondan sonra da dediğim masajı yap biz böyle kurtulduk çok şükür bu arada korkma çünkü dokuzuncu aya kadar böyle olması normalmiş masaj ile bunu geçirebilirsin çok düşük bir ihtimalle geçmeme ihtimali varmış o zaman da ne yazık ki ufak bir operasyonla düzeltiyorlar. Ama emin ol dediğimi yaparsan bence sen de sonuç alırsın zaten o masajı yaparken inanılmaz bir şekilde o akıntılar geliyor böyle böyle de geçiyor