bayraktarkkubra hatiiisd ben bugün ilk defa oldum direk afedersin kıpkırmızı geldi önceden böyle olmazdım bakalım kaç gün ne kadar sürecek bilgi vereyim
Kuzularinanasi hatiiisd evet bikac kanama oyle oldu.ama sonra eski duzene girdi.dogum sonrasi duzensizlik.asiri kanama vs normal yani.ama hep oyle olursa 2 yada 3 kereden fazla mutlaka doktora gidin.
hatiiisd ozcan39 nasıl yani kaç gün sürdü ya çok affedersiniz lavaboda baya geliyor çok klozetin dibi hep kan yani çok özür dilerim böyle anlatığım için ama korkıyorum şuandada bayram tatilindeler acile gidcem eğer yaşayan olmamışsa diye yazdım
ozcan39 hatiiisd Aynen dediğiniz gibi oluyor, hiç korkmayın. Banyo yaparken gölet oluyordu sanki cinayet işlenmiş gibi.
tugces09 hatiiisd 7 ay oldu doğum yapalı, bir ay oluyorum bir ay olmuyorum. Ve aşırı yoğun geçiyor normalden 1 gün fazla sürüyor. Sezaryen oldum ben de..
ars9824 hatiiisd normal doğum yaptım 40 çıktı 1 hafta sonra oldum benimde çok yoğun gelmişti Bebeğim 7 aylık olacak düzenli oluyorum 1 ay çok geliyor bir ay normal bende anlayamadım spiral taktırdım ondan galiba
Zeytinpekmez hatiiisd bnm adetim 5 gün sürerdi ve çok az olurdum sezeryan oldum şimdi 10 gün sürüyor ve doğumdan sonra ilk sene baya fazla okuyordum şimdi yine günü uzun ama daha az oluyorum