Aminemm_ metehannmomm nerde oturuyorsunuz , ben normalde mavi paket kullanıyorum kalıpları ayni mi acaba
Aminemm_ metehannmomm ben Bursa’da oturuyorum 200den verirseniz ikisinide alayım çünkü 100lira civarı da gardrops ekleme yapıyor bana. Hemde 500 ve üzeri olduğu zaman sizden de kesiyo diye biliyorum.