-sevimlipolyanna- Kafayı yiycem hunii takmama az kaldı oğlum neredeyse düz duvara tırmanıyor zaptedemiyoruz arkadaşlar siz neler yapıyorsunuz ne durumdasınız 🤣🤣🤣
Unicorn67 -sevimlipolyanna- 19 ay hala aynı bir duzelme yok 2 sn oturma yok 😂 birde kız çocuğu benimki
baloglusum1 -sevimlipolyanna- al bendende Okadar valla çok zor durumdayım yetişemiyorum hiç bişeye, girmediği karıştırmadığı yer kalmadı evde herşeyi ağzına da alıyor kafayı yicem evin dağınıklığını toplamaktan günlük işlere geçiş yapamıyorum resmen
Sunismyson -sevimlipolyanna- 15. Ayı dolmak üzere başladı benim oğlum da sebepsiz ağlamalara, inatlaşamalara, evin içinde sürekli koşturup dağıtmalara🥲
pozitifanne06 -sevimlipolyanna- inat her şeye itiraz istediği olmayinca ağlama yemek reddi uyku gerilemesi banyo yapmak alt değiştirmek giyinmek istememe elimden tutup kaldırıp gezdirip durması diş sancıları sürekli merdiven inip çıkmak istemesi yüzünden oldukca zorlanıyoruz ama bi gülüşü var 😍 17 aylik
-sevimlipolyanna- Ksjajslalaafd Ksjajslalaafd Ağlamak istiyorum Level atladıkça süreç daha da mı zorlaşıyor biz ne zaman rahat edicez ya 🤣🤣
bitboylum Sen hala takmadın mı AA ben iki buçuk haftadır hem huni hem süpürgeyle dolaşıyorum. Yemek yemiyor, sürekli ağlıyor. Daha neler vardı artık sayamıyorum
omerinannes104_ Ağlama krizlerine giriyor kafayı yemek üzereyim. Sizinkilerde böyle mi. Olur olmaz şeylere ağlıyor kusana kadar 🤦🏻♀️
-sevimlipolyanna- omerinannes104_ şu an karşımda hüngür hüngür ağlıyor sürekli meme istiyor eridim bittim tükendim
baloglusum1 omerinannes104_ ay evet ya birde istediği bişey olmayınca kendisini yere atıyor böyle bi ağlama olamaz yani
baloglusum1 Kızlar sizinkiler taneli yiyebiliypmu benim oğlum 16 aylık ama hâlâ yiyemiyor deliricem çok üzülüyorum ya bi türlü alışmıyor sürekli deniyorum ama yok direk kusuyo doğru dürüst yiyeceklere dokunmuyor bile
-sevimlipolyanna- baloglusum1 Ek gıdaya geçince hep sıvı ve püre şeklinde mi verdiniz? Ben hiçbir şeyi blenderdan geçirmedim pütürlü yemeye alışsın diye
yirmiikikasim23 baloglusum1 dokunamiyorsa bi ergoterapistle gorusebilirsin canim tabi bebisin daha kucuk biraz daha sabret derim
baloglusum1 -sevimlipolyanna- valla ilk gündem beri hep çatalla ezerek vermeye çalıştım ama ilk günden beri kusuyo hep emmeyi 4 aylıkken bıraktı mamsyıda zorla içerdi onuda 2.5 aydır içmiyo mecbur aç kalmasın diye blendir kullanıyorum ama sürekkkli taneli deniyorum asla istemiyo kusuyo
momyboy Memeye aşırı düşme Diş sancısı İstediği olmayınca kendini yerlere atma İnat Asla elini tutturmama kendi istediğini yapma Yeme reddi tükürme