eliiifogz Vala ben hiç birşey yemedim kızım doğunca 2 ay falan genede gazlı oluyordu her yiyeceğim şeye bakıyordum gaz yapar mı diye yapınca yemiyordum ama şuan 3 aylık ne buldum yiyorum çok gaz yapacak şeye de kimyon atıyorum yemeyince daha kötü oluyor bence ne bulduysan ye bağırsakları alışsın bebeğinin