parlaska sab simplex günde 3 kez 10 damla şeklinde kullandık biz şimdi 4.5 aylık sadece sancısı olduğu zaman veriyoruz. Sab simplex öncesinde de colinox kullanmıştık onu da günde 3 kez veriyorduk kaç damlaydı hatırlayamadım. Ama ikisini birlikte kullanmadık