Bnsu14 bem sevmem evlendim evlendirme giriş kattı evi çok sevmeme rağmen seslerden evin içinin görünmesinden çok rahatsız oldum satıp yenisini almak için eşimi ikna ettim sonuç ne mi oldu gidip yüksek giriş bi eve vurulup aldık 🫣 evimi çok sevmeme rağmen girişte oturmak çok zor yazları asla uyuyamıyoruz çocuk ve araba sesinden apartmanın bütün gürültüsü evin içinde kabus gibi asla tavsiye etmem kimseye.