aleksandralarossa 50krsvertirreekk bahsettiğim eski olması değil zaten. Duyarla da alakası yokda. Kapasite meselesi tabi.
50krsvertirreekk aleksandralarossa tamam sensin böyle yazmaya devam et de post üstlere çıksın canım 😂
50krsvertirreekk aleksandralarossa ay ne abarttın kendini ne nimetten sandın gereksiz gereksiz polemik yaratmaya ne meraklısın valla ama devam et yazmaya güzel oluyo böyle açılırsın negatif enerjini felan atarsın 😂😂😂😂
aleksandralarossa 50krsvertirreekk bişey olmasam buralarda bişeyler satmak içşn yalan yanlış konuşuyor olurdum(:
50krsvertirreekk aleksandralarossa kız yaz böyle çok hoşuma gidiyo devam et içten içe kudur ye kendini 😂😂😂