saremomm_ Doğumdan tam 2 ay geçmiş şuan muhtemelen yerlerdedir kan değerlerin. Aynı şeyi yaşadım emzirirken başım dönüyor kolumda bile tutamıyordum bebeğimi kan tahlili verdim sen nasıl yürüyosun dediler bütün vitaminlerini emzirirken alıyor bebeğin canım sonra hamilikte imom omega diye takviye edici kullanıyordum emzirme dönemi içinde imom latte diye bir ürün var tamamen emziren anneler için üretilmiş gözümü onunla açtım içerisinde bütün vitaminlerini karşılıcak şeyler var doktoruna danışarak kullanmanı tavsiye ederim