Yaademm benim kafam çok karışık oğlum hasta çıktı ama aktivitesi normal değerlerde genetik doktoru evet hastalık var ama bu varyant tasiyiciya çok yakın bi varyant ilaç kullanmasa dahi bebeği hasta etmez ama benim ilaç bıraktırma yetkim yok ilaci metobolizma kessin dedi metobolizma doktoruda evet aktivitesi normal ama homozigot yani hasta çıktığı için bebeği riske atmayalım nasılsa bi vitamin zararı olmaz faydası olur ilerde keşke kesmeseydik demeyelim dedi bakalım birdaha kan vericez aktivitesi ne cikacak