Kızlar merhaba kızım 9 aylık dün gece birden ağlamaya başladı kucağıma aldim bir müddet sonra sustu ama yatağına koyunca ağlamaları devam etti gözleri kapalı ama acı çekiyormuş gibi ağlıyordu uyuyor resmen uykusunda böyle oldu okudum ettim sabaha karşı yine öyle yaptı şuan da da cok keyifli sayılmaz sebebi nedir acaba kafaya taktım çok hiç böyle yapmazdı yaşayan var mı 😔