benaslindayohum_ Kızlar işe başlamak istiyorum oğlum 2 yaşına girecek bakıcı mı daha iyi olur kreş mi bilemiyorum lütfen benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız
ada00 benaslindayohum_ güvene bileceğiniz bir bakıcı varsa bence İlk tercih bakıcı yoksa kreş olmalıdır
bikahveicelimmi benaslindayohum_ kreş daha iyi olur. Ben de bezini bıraktığı gibi kreşe vermeyi planlıyorum bakalım nasip. Şimdi 18 aylık yazın bez bırakma çalışmalarına başlayacağım