Bebegimi normlde 4 aylikken kundak yapmayi bırakmıştım ama çok sık uyandigi için ve uykuya direndiği icn doktorum tekrar kundak yaparsam rahat edeceğini söylemişti ve tekrar başladım boyle olunca..simdi 7 ay 10 günlük. 10 gündür tek eli dışarda ve uyku arkadaşı ile uyutmayi denedim.elini tutmadan yine uyumadı ama bir sekilde daldi ..simdi tamamen kundaksiz uyutmaya çalışıyorum ama deli gibi ağlıyor asla susmuyor. Napacagimi şaşırdım. Kundakla uyumasi sıkıntı..kundaksiz uyumuyor. Sakinlestirmek mümkün olmuyor resmen kundak yapana kadar. Bir çözüm önerisi olan var mı