masterchefiniz Kızlar tatil günlerinde resmi tatillerde işe giriş çıkış nasıl yapılıyor. Arkadaşıma 31 martta çıkış vermişler başka yerde başlıcak ama çıkış halen gözükmüyor 1 nisan için giriş yapılabilir mi . İyice kafamız karıştı
mekmksns masterchefiniz Aynı şirketten mi giriş yapacak başka bir şubesinde falan mı başka bir iş yerine mi başlayacak çıkış hemen görünmeyebilir. İş yerinin muhasebecisinden SGK çıkış bildirgesini istesin çok emin olamadıysa.
cennetkusum16 masterchefiniz 31 Mart zaten SGK sayılmıyor. 1 Nisan olarak baz alicaksiniz. SGK 30 günden baz alıyor. E devlette de 1 ay sonra gözüküyor hemen goremezsiniz. Bunun yanında çıkış yapıldıysa zaten çıkış evraklarını imzalamış olması gerekiyor onun üzerinde çıkış tarihi yazar. O gün işleme girmiştir.
annekadin21 masterchefiniz yapabilir aynı anda 2 3 yerden sigortası gözükebilir. Resmi tatillerde ve resmi tatil bitimine kadar çıkış yapabilir
masterchefiniz mekmksns başka bir yerde başlıcak ama diğer yer dah çıkış yapılmamış e devlette gözükmüyor
mekmksns masterchefiniz e devlette hemen görünmez çıkışı yapılmıştır eğer yaptık dedilerse. Zaten yeni yerinde söylerler giriş yapmaya çalışırken eğer çıkış yapılmamışsa sistem de uyarı verir. Başlasın yani sorun yok ki
mekmksns annekadin21 emin misiniz? Aynı statü üzerinden 2-3 yerden sigortalı olamaz. Böyle bişey yok. Yanliş biliyorsunuz
annekadin21 mekmksns hayir olabilir 4a li olarak çalışabilirsiniz farkli yerlerdende bildirilbilirsnz