fatmabarlas2025 Bebeğim 1 aylık. Emerken uyuyor sadece mememde çok uzun kalınca uçları baya acıyor bu sefer mama vermek zorunda kalıyorum. Siz yenidoğan bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz var mı tavsiyesi olan
timuskolik fatmabarlas2025 merhaba 27 günlüğüz bizde. Önce emziriyorum yorgun düşüp orda uyuyor. Sonra gaz çıkarıp bez değiştirip kucağımda emzikle pışpışlıyorum. Bazen sizinki gibi memede uyuyor yatağa koyunca uyanmıyorsa hiç ellemiyorum. Ama tabi bu bahsettiğim çok çok nadir oluyor.
Busbus34 fatmabarlas2025 bzde 12 günlüğüz sadece memede uyuyo ve aşırı yara emzirirken ağlıorum artık yara da geçmek bilmiyo yatağa yatınca açıyo gözleri sürekli memede uyumak istiyo ne ypıcam bilmiyorum
betusmrv fatmabarlas2025 bizde 24 günlüğüz uykuyla aramız iyi değil. Emerken uyuyordu başlarda beşiğe alıyodum devam ediyodu. Ama 1hafta 10gündür falan emerken uyusada beşiğe alırken irkiliyo yatırınca da 2dk geçmeden ağlıyor ağlaması da çok fena yırtıyo ortalığı sesi gidiyor iyice. Emzik alıştırmaya çalışıyorum göğsümü vermek yerine. Uykuda kalma süresi de çok kısaldı yarım saate kadar düştü ne yapıcam bende bilmiyorum.
uykusuzanne872 Busbus34 kusuyor mu acaba? Bizimki çok emiyor çok kusuyor şaştım kaldım ne yapacağımızı bilemiyorum
beniyiyimanne uykusuzanne872 benim de bebeğim 3 haftalık günde bir ya da 2 kez kusuyor. Ama doymayıp 2 kez emdiğinde kusuyor. Emdikten sonra sırtüstü yatırmakta kusmasına neden oluyormuş yan yatırmak gerekiyor
uykusuzanne872 beniyiyimanne yan yatırsam da kusuyor ☹️ devamlı memede olduğu için kusuyor diye düşünüyorum ama bilemiyorum da ☹️
beniyiyimanne uykusuzanne872 genelde bebekler 15-20 dk memede durunca doyuyor. Bebekler memede kendini güvende hissediyorlar o yüzden uzun durmak isteyebiliyorlar. Ama doyuyorsa 15-20 dkdan sonra bıraktırmaya çalışın fazla emdiği için de kusuyor olabilir. Ben de kusunca aşırı panik oluyorum acaba hastamı acaba şöyle mi.
uykusuzanne872 beniyiyimanne memeyi çekince ağlamaya başlıyor ama deneyeceğim dediğiniz gibi. Maalesef bende korkuyorum acaba üşütüyor mu bir şey mi var diye 🙁 Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla büyütelim inşallah 🌹