Eşimle beraber hayattan nefret ettiğimiz bir dönemdeyiz. Hatta bazen eve gidesimiz gelmiyor. Akşam olsun uyku saati gelsin istemiyoruz. Kızım 34 aylık.. ve her aksam hatta bazen gündüzde bir delirme anı oluyor. Bütün bina ayağa kalkıyor duyanlar dövüyoruz falan sanacak o kadar ağlamalar bağırmalar, bize vurmalar saçımızı çekmeceler oyuncaklarını fırlatmalar.. artık bazen dayanamıyoruz bağırıyoruz sonra bin pişman oluyoruz.. sürekli vicdan muhasebesi, bunu yaşayan varmı. Gerçekten çok yoruldum artık . Bir önerisi olan varmıdır