Herkese merhaba oğlum 28 aylık genel olarak tek kelimelerle kendini ifade edebilen bir bebek kakasını saklanarak yapıyor bezine çişini hiç söylemiyor direkt yapıyor bezine ama sabahları kuru kalkıyor cesaretimi topladım işten izin aldım bu hafta izinliyim başkada iznim olmadığı için çok istiyorum süreci tamamlamayı fakat dün ilk günümüzdü hep altına kaçırdı çişini yaptıktan sonra da kaka dedi kaka ve çiş farkını bilmediği için mi yoksa o anda kakası mı geldi tuttu anlamadım neyse 4-5 kez altımıza kaçırdık hepsinde olabilir bir dahakine yetişelim diye konuştum en son dün izlediği 2-3 çizgi filmi TV den açtım (arada açıyoruz) motive olsun diye bak sen yaparsan baban ödül olarak bir tan daha çizgi film açacak dedim farkında olarak mı yaptı yoksa farkında olmadan mı bilmiyorum lazımlığına çizgi film karşısında yaptı çok sevindik ödüllendirdik tuvalet panosuna yıldız taktık abi oldun dedik falan gece yatırdım bir kere uyanıp baktım altına kaçırmış hiç bezine 2-3 aydır yapmayan çocuk yapmış neyse değiştirdim o kadar uykusu vardı ki uyanmadı bile sonrasında sabah kalktığında 2 kere yine altına kaçırdı çizgi film açtım karşısında çok az bir kaç damla yaptı sonra banyo yaptırmak için banyoya götürdüm duş kabinin arkasına saklandı ve yaptı acaba ben yanlış bir şey mi yapıyorum yoksa çocuklar böyle mi davranıyor hep lütfen yardım edin bana 🥲