ada_2020 Merhaba 1 hafta önce dışkıda kan vardı bugün hem kan hem mukusla karşılaştık . Son zamanlarda farklı olarak süt içti nesquikle .. Sütten olmuş olabilir mi ? Normalde meyveli süt içerdi bir sorun olmazdı .
deniz_9555 ada_2020 bunu anlamanızın tek yolu belirti geçtikten sonra süt vermeniz. Ama daha öncesinde meyveli süt içti diyorsunuz. Nesquikin içindeki bir şeye alerjisi olabilir. Dilerseniz çocuk alerji doktoruna da götürebilirsiniz tabii test yaparlar net sonuç alırsınız
ada_2020 deniz_9555 teşekkür ederim şimdilik kesicem sütü ve nesquikte vermicem aslında 2 sene önce falan nesquik te içmişti bir sorun olmamıştı o zaman.. meyveli süt zaten sorun yaratmıyor da . İnşallah altında başka şey yoktur
anfzya ada_2020 dr. götürmeniz de fayda vr bnm oğlumunda kanlı ve mukuslu olmuştu bağırsak enfeksiyonu kaynakliydi