Bebeğim 3 aylık oldu sadece anne sütü alıyor ama son 1 haftadır memeyi emerken öyle kuvvetli emmiyor baştan bi iki dakika yutkunuyor kuvvetli emiyor güzel. Sonrası hep ucunu emiyor ama emzik niyetine yani yutkunma falan yok. Mama verdim mamayı güzel içti bitirdi karnı da ać. Sıkınca da göğsümden süt geliyor ama baya sıkıyorum da öyle yani acaba sütüm mü azaldı diyorum anlamadım ne yapsam niye böyle oldu