Rabiiul
Anasınıfında görev yaptığım dönemde bir öğrencim vardı şimdi 8.sinifa gidiyor hala irtibatimiz var velim ile çok şükür çok tatlı efendi bir delikanlı oldu o dönem henüz tuvalet eğitimi yoktu ama eğitim için çok uğraştı ailesi çok güzel ilgilendiler yaşıtlarını yakaladı, sadece bir kez sorun yaşamıştık sürekli tek oynamayi seviyordu boyama yaparken bir anda kalkıp sırtıma vurmuştu,aşırı acıdi fakat şiddetimi o an ki duygusu mu bilmiyorum 🥲