Bebeğim 32 günlük bu zamana kadar genelde emzirdim. Ama sütüm bazen yetmediği zamanlar doktorum mama vermemi söyledi. Bir hafta falan denemiştim ama meme reddi gibi bi sorun yaşamıştık. Sizler bu süreci nasıl ilerliyorsunuz merak ediyorum, yardımcı olur musunuz? Mamayı nasıl veriyorsunuz biberon ile mi ?