bolgn 2 aylık bebeğimle cumartesi sabahı ilk defa uçak yolculuğu yapacağım. Daha önce bu aylarda uçan birileri varsa önerilerinizi bekliyorum. Mama, süt, emzirme, havaalanındaki işlemler, termos konularında olabilir. Teşekkürler şimdiden
Ballilokmam11 bolgn yanınıza bebeğe dair aldığınız ne varsa müdahalede bulunulmuyir iniş ve kalkış esnasında emzirin ki kulakları tıkanmasın zaten genel uyuyarak geçirir
etuerk bolgn Bebek çantasına termosa sıcak su alın uçaktaki sıcak su iyi olmuyor mamasını emzirme önlüğü normal çantasına ne koyulursa koyabilirsiniz gittiğiniz firmaya göre değişir tabi genelde uçağa kadar bebek arabası ile götürülüyor firmanızı arayıp öğrenilirsiniz zaten 2 aylık genelde uyur kalkarken inerken emzir kulakları basınç yapmasın sorun olmaz inşallah