inci86 Kızlar bebeğim bir ayağını içe basarak yürüyor var mı öyle olan çocukalrınızda🥶çevrem normal dedi zamanla düzelir dedi ama aklıma takıldı doktora gittiğimde soracağım
momas inci86 yeğenimin öyleydi baya içe basıyordu doktor özel ayakkabılar alın demişti ama almadılar çünkü daha küçük olduğu için ayakkabılar da pahalı her sene almak lazım almamışlardı. Eşiminde öyle zamanında almamışlar hala içe basar
GemlikZeytini inci86 oturuşuna dikkat ediyor musunuz? w şeklinde oturmaması gerekiyormuş dr bize öyle demişti