Fcicek Çam sakurada deneyimi olan var mıdır? İlk bebegim sezeryandı 3 yıl arayla doğum yapmiş olacağim ikinci bebeğimi de sezeryan yapmak istiyorum müsade ediyorlar mı? Devlette normale zorluyolar diye duyuyorum hep