Merhaba Anneler bebeğim 23 günlük ilk doğduğunda sütüm gelmemişti diye mama vermeye başlamıştım. Bu zamana kadar yine her beslenmeden sonra 30-40 bazen 60-70 Ne kadar yerse Mama veriyorum. Bugün iki memeyi de 15 dk emdi. Ardından 40 cc mama verdim onu da yedi. Ama daha sonra 3-4 defa kustu. Silikon uçla emziriyorum Gelip gelmediğinden emin olmadığım için mama veriyorum. Günlük çişli bezi her altını aldığımda var ama sanki doymamış gibi hissediyorum her beslenmesinde.