aslananne27 evet bende hissediyordum ama çok azdı yani bi azalma vardı hareketlerde, ilk gün gitmedim bekledim sonraki gün doktoruma yazdım hemen gel dedi gittim baya sancım cıktı nstde ama ben hissetmiyordum sancı falan çok şaşırdı ordaki ebeler. Sonra açıklık kontrolü yaptılar rahimde yumuşama vardı,suyum hic kalmamıs mesela ama su falan gelmedi benden çok değişik şeyler yaşadım😅 bunları yazma sebebim seni korkutmak degil tedbirli olup takip etmen için,minişi allah korusun🙏🏻