asilsmom_ salça değil ama ben şöyle bir şey yaptım, bir ek gıda tarif kitabında görmüştüm. Kırmızı salçalık biberleri 8-10 tane, yıkayıp rondodan geçirdim. Sonra suyunu çekene kadar katnattim, buz kalıplarında dondurdum. Çorbalarına v.s. bir tane atıyorum, ev yapımı bebek salçası gibi aslında, katkısız, tuzsuz doğal tertemiz.