Bir hafta önce 18 ay aşılarını yaptırdım o günden beri oğlum aksayarak yürüyor bide yürürken öne arkaya doğru kafası sallanıyor gibi oluyor çok korkuyorum kalıcı bişey mi oldu diye sağlık ocağındaki hemşireyi aradım tatilde oldukları için telefonu kapalı başına böyle bişey gelen varmı ne yapmam gerekiyor