Kızlar bebeğim ocak doğumlu mayıs ortası gibi bebek mevlidilerini yapmayı düşünüyorum kayınvalidemin evinde ama nasıl oluyor nasıl ilerliyor bilmiyorum mesela gelen kişiler takıyı keseye koyarken söylüyor miktarı söyleniyor mu yoksa keseyi mi açılıyor yoksa başka bir şekilde mi takılıyor nasıl oldu nasıl ilerliyor bilgi verir misiniz yapanlar hediye olarak ne veriliyor genelde ben Yasin tespih olarak düşündüm ama ne Ne iyi olur sizce