Sltan Uç dişime implant olması gerekiyor yaptıran var mı süreç nasıl ilerliyor çok korkuyorum memnun olan veya pişman olan var mı
ayisit Sltan eşim yaptırdı yakın zamanda 3 tane. 1 ay çakılan Demirlerin iyileşmesini bekledi daha sonra gidip dişi taktırdı
defmommy Sltan ben alt tarafın iki tarafına da 2 +2 4 tane yaptırdım bir taraf tutmadı çok ağrı çektim çok enson geri söktüler o daha da kötüydü şimdi boşluk duruyor orası korkudan bişey yaptıramadım
annediyebiri Sltan kardeşim yaptırdı doktor dişi çekip boşluğa hemen bir şey yerleştirmiş bende yaptırmak isteyince üstünden zaman geçmiş boşluk kapanmış olmaz dedi anlam veremedim boşluk dediği dişim kökünün boşluğu
Sltan annediyebiri 2 sene geçmiştir olur dedi doktor ama kemik tozu mu ney ondan ekleriz demişti biraz zorlu süreçmiş ama yaptırmadan dişler kayacak valla zor durumlar
ayisit Sltan evet memnun. Sadece üst çenede kemik erimesi vardı onun için 2 tane ince implant çaktılar tutsun diye. Gittiğiniz diş hekimi de çok önemli burda kullandığı malzeme kalitesi de etken.
ayisit Sltan sadece ucuza kaçmayın eğer imkanınız varsa. Ne kadar ucuz olursa ileride o kadar masrafa yol açıyor.