Bebeğim yeni 8 aylık oldu en başından beri hiç blendır kullanmadım yoğurt çorbası falan içebiliyor yumuşak pirinçleri yutuyor ama omlet pankek tarzı şeyleri yumuşak yaptığım halde çok öğürüyor. Zorlamak da istemiyorum yemek yemekten soğumasın diye. Ama alışması için de devam etmek gerekiyor sanırım. Ne önerirsiniz