EEslem benimde 2ay6günlük bebeğim, karnı iyice toksa , gazı çıkmışsa sancısı yoksa , kucağında (emzikalıyorsaemzikle) pışpışlayıp sallayarak uyutuyorum ben , pusete koyuyorum 5 dk sonra uyanıyor tabi, hemen sallıyorum pışpış diyorum dalıyo , tabi genelde kucağımda uyuyo ,baZen uyanmasın die uyurken başını bekliyorum , ben böyle yapıyorum,kanguru işe yarıyo iş yaparken onla geziyoruz bazen , bende WC ye gidemiyorum hiç bişey yapamıyorum,zor,kucağımdan 1 an bile inmek istemiyor çok bagrıyor