Mnktrtaaa Oğlumda öyleydi inanın memeye güveniyordu bariz daha kolayına geliyordu ek gıda cidden zulümdü ama ona rağmen 2 yaşına kadar devam ettim çunku anne sütünün ayrı gücü var bırakır bırakmaz hastalıklar başladı öyle söyleyeyim, sadece öncelik ek gıda verin yemek vakit aralarını açın emzirmeye devam edin ama ana öğün ek gıda olsun