Usnac1995 benim kızım da 29 aylık. Döküyor toplamıyor. İnadına ağlıyor, yırtınıyor. Ben bu konuya çözümü sevdiği şeyden mahrum bırakarak bulmaya çalışıyorum. Mesela kahvaltı yemiyordu. Yemezsen bugün çizgi film izlemene izin vermem dedim (2 yaştan sonra ekran vermeye başladım). Ağladı, zırladı. İnanın salya sümük, tepindi. Çıldırdı. Asla açmadım. Kabul etti. O gün izlemedi. Bir oyuncak toplamadan diğerini almasına izin vermemeye başladım. Buna da ağlıyor zırlıyor ama biliyor ki dediğimi yaparım, topluyor. Toplarken ben yardım edersem daha ikna olmuş topluyor. Yoksa bir iki tane koyup bırakıyor, toplamıyor.