Merhabalar hanımlar, bebeğimin yüzünde kırmızı hafif kabarcıklar var zaman zaman artıp azalıyo 2 buçuk aylığız acaba egzema mı? Doktora götürdüm daha öncesinde kıyafetten öpülmekten olur yenidoğanda dedi . Fakat bebeğimin eli sürekli yüzünde kaşınıyor sanırım. Kırmızı kırmızı gördükçe içim acıyor. Bilgisi olan var mı doktor öyle dese de sormadan egzamaya döner mi?