1kuzuannesi Kızlar 4 buçuk aylık bebeğim emziriyorum ama 2 gündür bir diş ağrısı başldı dayanamıyorum sadece parol içiyorum. O da geçirmiyor randevu aldım emzirirken diş tedavisi oluyor mu biliyor musunuz
Gamzosgamzos 1kuzuannesi ben emzirirken 4 tane 20 lik dis çektirip bir tanede dolgu yaptırmıştim doktorum hemen emzirebilirsin demişti bebeğim 2 3 aylıktı hemen emzirmistim
ars9824 1kuzuannesi yaptırmıştım dişimi doktor bi sorun olmaz gemen emzireblirain demişti ama ben gitmeden süt sağmıştım 1 gün sonra da emzirmeden ilk sütümü sağıp döktüm o ara sağdığında idare etti bebeğim 3 aylık falandı o zaman
Hazom 1kuzuannesi ben kanal tedavisi yaptırdım oğlum 2,5 aylıkken. Anesteziden 2 saat sonra emzirebilirsn demişti öyle yapmıştım
1kuzuannesi Gamzosgamzos A öyle mi bilmiyordum daha önceden dolgu yapılan dişim dün geceden beri ağrıyor doktor kanala yakın demişti senelerdir idare etti şimdi fora verdi malesef 😂
derryaaa Emzirirken 20 lik diş çektirdim dişim uyuşmamıştı 3 kere anestezi iğnesi vuruldu ona rağmen 2 saat emzirme ilk sütünü sağ sonra emzir demişti bu sıkıntı olmadı