-sevimlipolyanna- Bebeğim 17 aylık. Reglime 3 gün var. Dünden beri sadece sol göğsümde ağrı var nedenini anlayamadım
likeli -sevimlipolyanna- belki mastit olmuşsunuzdur. Elinize bir beze sert şişlik vs geliyor mu? Memede kızarıklık ve ısı artışı var mı? Vücudunuzda genel bir kırgınlık eklem ağrısı hissi var mı?
likeli -sevimlipolyanna- mastit belirtileri yukarıda yazdıklarım. Mastit ya da süt kanalı tıkanıklığı olduğunda bayağı ağrım oldu benim onun dışında ağrı yaşamıyorum emzirirken. Başına gelen başkaları vardır belki yazarlar buraya. Çok geçmiş olsun ciddi bir durum değildir umarım.