Kızlae oğlum 2ay 7günlük, 8 gündür kaka yapmıyordu, az önce ıkınarak yaptı fakat her zaman su gibi olan kıvamı bu sefer kek hamuru kıvamından biraz daha cıvıktı ( kusura bakmayın böyle tabir benzetme aklıma geldi nasıl anltılır başka bilmiyorum) renginde sıkıntı yok hardal sarısıydı. Sadece anne sütü alıyor bu arada. Başına gelen var mı yada bilgisi olan neden böyle oldu bu sefer