defnes32 İkinci trimesterde bitecek ama ben hala uyku halsizlik hiç mi enerjim olmaz hiç mi hevesim olmaz ya günlük işlerimi bile zorlukla yapıyorum hep uykulu hep halsiz şimdide üçüncü trimestere hevesliyim bakalım belki o zaman gelir bu enerji
minikpapatya18 defnes32 bünye de etki eder kullandığınız ilaclar da mesela benim progestan kullandığım da aşırı uykum olurdu
defnes32 minikpapatya18 ilaçtan da olabilir diye düşünüyorum zaten ne zaman ilacı içsem enerjim düşüyor