dilanaras2 Kizlar 5 ay önce doğum yaptım 40 imm çıktıktan bir veya iki aydi sanırım geçti adet oldum üç gün sürdü banyo yaptım tekrar bir gün adet oldum sonrası hiç olmadim bu normalmi acaba bilgilendirirmisiniz bni varmı aranızda öyle olan yada genuz olmayan
maysamoms33 dilanaras2 ilk bir yıla yakın düzensiz oluyormuş bende aynı ay içerisinde 2 kere felan oldum günlerde akşama kısalma uzama oluyor bazen 5 gün bazen 3 gün sürüyor 😭
missprenses Ya ben kırkım çıktıktan sonraki 28. Gün oldum ve her ay sekmeden gününde oluyordum ama bu ay 35 gün oldu ve hamile kalma ihtimalim yok. Normal mi acaba bebeğim şuan 7 aylık olacak neredeyse ilk defa olunca endişelendim
niloyaaa missprenses bu ay genel olarak bi gecikme herkeste var sanırım bende sizin gibiyim 40 ım çıkar çıkmaz adet oldum her ay düzenli olurdum ama bu ay bi hafta geciktim hala bekliyorum .