Bayramın ilk günü 2 yaşında yeğenimiz öptü yüzünden sürekli müdahele edemedim sonra pamuğu ıslatıp yüzünü sildim mustela krem sürdüm. Ertesi gün yanağında döküntüler çıktı dün birden çoğaldı yüzünün heryerine yayıldı ve kızardı yanmış gibi. Vücudunda yok boynuna yakın yerde 2-3 tane çıkmış. Bu nedir anlamadım tesadüf mü denk geldi öptüğü için mi oldu isilik mi alerji mi üzüntüden kendimi yiyorum. Var mı başına böyle bir şey gelen. Yarın doktor randevusu var
