Merhaba hanımlar 2.ay aşılarımızı olduktan sonra oğlumun derisi kuruluk yaptı egzama gibi duruyor öncesinde hiçbir şey yoktu teninde doktor mustelanın stelatopia nemlendirici kremini kullan dedi onu kullanunca daha çok kızardı bende sudokrem kullandım kızarıkları azaldı ama hala derisi kuru pütürlü ve kızarıklıklar duruyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Önerisi olan?