Geçmiş olsun doğumdan 2 gün önce başladı gribim benim de, bir gün öncesinde hava serum vs aldım kötü olduğum için. Ertesi gün de sezaryen oldum çok şükür bir sorun olmadı. Sadece doğumdan sonra crp cok az yüksek çıktığı için önlem amaçlı hastanede bir gün daha kaldım o sırada öksürüğüm vs vardı. Ertesi gün sorun olmadı çıkış yaptım sonra da gribi unuttuk bebişe odaklanmakdan :)