Mikisss benim bebeğimde öyle 4. Ayına giricek ilk ay çok iyi kilo aldı 2. Ayda 700 gram aldı şuan 3 ayın içerisindeyiz henüz getiremedim ama kilo almadığını zaten ben anlıyorum sadece anne sütü alıyor bebeğiniz huzursuz mu benim ki çok gazlı ve hep huzursuz