Benim bebeğim 8 aylık önceden uykusuna çok takılırdım saatlerini fln yazardım artık dedim kendime rahat ol bir hafta ne zaman uyursa o zaman uyusun ve gerçekten annelerin rahat olması gerekiyor ayağımda sallıyorum bazen kucağımda sabah 8 de uyanıyor yatakta vakit geçiriyoruz 9 da kahvaltı ellerini yüzünü yıkıyorum 11 e kadar oyun oynuyor 11 de mama içiyor uyuyor bu uykusu uzun oluyor 1 e kadar uyuyor 1 de uyanıyor 5 de tekrar uyuyor 6 da uyanıyor 9 da gece uykusu ve inanırmısınız bir kere mama içiyor gece yarısı o da saat 5 de sonra 8 de uyanıyor
Ve gerçekten biraz rahat olmak gerekiyor desteksiz uykuymuş o da ne ya bebek bu bizler de anneyiz bence böyle şeyler biraz bana saçma geliyor yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum