ffgg Bebeğim 6 aylık tırnaklarını bu güne kadar törpüyle kısalttım fakat artık törpü işe yaramıyor tırnakları sertleşti çünkü tırnak makasına da ben cesaret edemiyorum korkuyorum açıkçası bir öneri yada tavsiyesi olan var mı acaba ?
omgmiray ffgg hiç korkmayın ben doğduğundan beri tırnak makasıyla bol ışık altında kesiyorum bazen emerken kesiyorum rahat duruyor
Gulsahhhgms Bende törpü kullanıyodum başta artık tırnak makası uyurken kesiyorum bende yoksa kestirmiyor çok hareketli oğlum bende çok korkuyorum her seferinde de yavaş yavaş yapıyorum artık