Zulaleslm canım okuduğum bi kitap derki gaz damlalarının bebeğin gazına faydası su kadar yani gaza hiç bi faydaları yok içinde sakinleştirici var o biraz sakinleştiriyo bebekleri damlalardan hiç medet umma o yüzden duş aldır masaj yap kundak yap mutlaka bebeğini bunu doktorlar öneriyo yarım kundak çok faydalı ağlayan bebeklere