Arkadaslar merhaba 9 aylık kızım var son 2 aydır her calpol verişimde bogazimda kalıyor yutkunamıyor enjektörlü milim milim veriyorum son 4 dür ayni oluyor ilk yardım yapmama rağmen 20-30 saniye nefes alamıyor kıpkırmızı oluyor yüzü öksüremiyor da aşamadık bu sorunu az önce yine korkuttu yaklaşık 35-40 saniye kadar ne öksürebildi ne yutkuna bildi ne de nefes alabildi yüzü sisti kıpkırmızı oldu nefesi yerine gelene kadar kolumun üstüne yatırıp sirtina 10-15 kere sert vurdum baya öylelikle geldi nefesi ama yutkunmakta zorlanıyordu gene ara ara öksürdü bogazi tahriş oldu sanırım anlamadım bu konuda fikri olanlar acil belirtebillir mi yaşayan var mı calpol de bu sorunu bir tek calpol kullanırken oluyor