İlk oğlumda 13 ay uğraştım ben probiyotik kullanın doktora danışıp, ayrıca ben oğluma hiç lavman fitil vermedim 2 ml zeytinyağı sıktım poposuna.3. Oğlumda da var giniydi 20 günlükken geniz akıntısı başladı bol sarımsak yedim emzirdim o zamandan beri gaz kaka sorunumuz yok. Ayrıca beslenmeni düzenle bol protein al her öğünde. Ben çok geç farkettim ama çocugun gazlı sıkışık olması çoğu zaman annenin kalitesiz beslenmesinden kaynaklı. İnşallah yardımcı olabilmişimdir. Sağlıcakla büyütün