didem0 oğlum 3300 doğdu, çıkışta 3 e düştü kilosu. İki aydır tam 2 kg almış son kontrolde 5 çıkmıştı. Ama tipine baksan hala zargana oğlum 😂 eşim 190 ben 175 cm, çocuk 60 cm elleri tavuk ayağı gibi. Genetik olarak değişiyor hepsi sen hiç kafanı takma çok ta güzel kilo almış bebeğin. Sağlıklı sıhhatli olsunlar percentin altıymış üstüymüş sınırlardaymış vs boşver 🙏🏻